Home

Klanttevredenheidsonderzoek SZVK

De SZVK heeft dit jaar met een 7,8 voor de algemene dienstverlening de 7,4 uit 2016 weten te overtreffen. De SZVK bedankt iedereen die de moeite heeft genomen om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek en is blij met de uitkomst.

Achtergrond onderzoek

Dit jaar is, door een onafhankelijk bureau, een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Tienduizend SZVK verzekerden zijn benaderd om deel te nemen. Uiteindelijk hebben 452 SZVK verzekerden deelgenomen aan het onderzoek.

Resultaten van het onderzoek

Goed nieuws is dat 89% van de ondervraagden de SZVK een betrouwbare verzekeraar vindt. De tevredenheid over het product is gestegen. Met name het productonderdeel vergoedingen scoort goed. Het telefonisch contact scoort hoog waaronder de vriendelijkheid van de medewerkers, de tijd die voor het gesprek wordt genomen, de productkennis van de medewerker en de duidelijkheid van de verstrekte informatie. Wilt u meer weten van de onderzoeksresultaten? Klik dan hier voor meer informatie.