Klanttevredenheidsonderzoek 2020
De SZVK bedankt iedereen die de moeite heeft genomen om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek en is blij met de uitkomst.
Klanttevredenheidsonderzoek SZVK
De SZVK heeft dit jaar een 7,8 voor de algemene dienstverlening. In 2018 heeft u ons ook gewaardeerd met een 7,8. Hieruit blijkt dat de klanttevredenheid stabiel is.
Resultaten van het onderzoek
Goed nieuws is dat 86 % van de ondervraagden de SZVK een betrouwbare verzekeraar vindt. De tevredenheid over het product is gestegen. Het telefonisch contact scoort hoog waaronder de vriendelijkheid van de medewerkers, de tijd die voor het gesprek wordt genomen, de productkennis van de medewerker en de duidelijkheid van de verstrekte informatie. De informatie die te vinden is op de website wordt gewaardeerd met een 7.7.
Er zijn ook leermomenten uit het onderzoek naar voren gekomen waar de SZVK mee aan de slag gaat. Zo wordt nagedacht over een applicatie waarmee de declaraties digitaal kunnen worden gedeclareerd. Dit proces kost tijd even omdat de privacy van de militair gewaarborgd moet zijn. Het Bureau SZVK bedankt de medewerkers van het administratiekantoor voor hun inzet waardoor dit mooie resultaat mogelijk is. Wilt u meer weten van de onderzoeksresultaten? Bekijk dan het onderzoeksrapport.